Thursday, December 01, 2011

Työssäoppimisjakso Kristiinankaupungin Matkailuneuvonnassa

Hei olen Joel Ahtola. Olen työssäoppimisjaksolla kuusi viikkoa täällä Krs Matkailussa. Opiskelen Suupohjan Ammatti-instituutissa, Kauppaoppilaitoksessa Datanomiksi.
Suupohjan Ammatti-intituutista (joka on Kauhajoella) tietoa löydät täältä: http://www.saiedu.fi/index.php?page=101&lang=1.

Tähän mennessä olen suunnitellut ja valmistanut esitteitä, aukioloaika-listoja, tilastoja, osoiterekistereitä ja muita vastaavia tietokoneella kirjoitettavia asioita. Olen vienyt posteja, laittanut joulukoristeita, koristellut joulukuusta, sekä Cornerin kauppahuonetta. Joulukalenterin luukkujen numeroita ym. olen vienyt eri osoitteisiin, tehnyt inventaariota, siivonnut kellaria, vienyt roskia ja laminoinut kaikenlaisia papereita.

Olen viihtynyt hyvin, sillä töitä on riittävästi, mutta ei liikaa ja välillä
ehtii olla vapaasti netissä. Työssäoppimisjakson päättyessä suoritan näyttökokeen.

Iloisin terveisin, uusin Cittaslow lähettiläänne.

Jag heter Joel Ahtola och praktiserar på Kristinestads turism fram till jul. Jag studerar till Datanom vid Suupohjan Ammatti-instituutti. Jag har planerat och hjälpt till med att göra olika dokument på datorn samt utfört olika vardagliga sysslor på turistbyrån. 
      

1 comment:

Related Posts